Snapchat: Dionice porasle za 28 posto nakon izvješća o neočekivanoj dobiti
Društvene mreže
Dionice Snapachat-a porasle su 28% u petak. Nakon što je tvrtka iznenadila Wall Street iskazavši dobit i izvijestivši o prodaji i broju korisnika koji su premašili procjene analitičara, piše Financa.
Dionica je porasla za 3,15 dolara na 14,55 dolara. Što je najveći postotni rast od 2022. Čak i nakon uspona, dionica je u padu od 14% tijekom godine zbog pada od 31% u veljači.
Prihodi u prvom kvartalu porasli su za 21% na 1,19 milijardi dolara sa 989 milijuna dolara godinu dana ranije. Premašili su procjene analitičara za prodaju od 1,12 milijardi dolara, prema LSEG-u, piše CNBC.
Tvrtka je izvijestila o prilagođenoj zaradi po dionici od 3 centa, dok su analitičari očekivali gubitak od 5 centi. Prilagođena EBITDA (dobit prije kamataKamata je cijena uporabe tuđih novčanih sredstava. Kamate ..., poreza, deprecijacije i amortizacijeAmortizacija je (u knjigovodstvu) postupak postupnog umanj...) iznosila je 46 milijuna dolara, u usporedbi s očekivanjima analitičara o gubitku od 68 milijuna dolara.
Snap je rekao da je prilagođena EBITDA “nadmašila naša očekivanja” i prvenstveno je bila potaknuta disciplinom operativnih troškova, kao i ubrzanim rastom prihoda.
Snap radi na ponovnoj izgradnji svog oglašivačkog poslovanja nakon što je tržište digitalnih oglasa posrnulo 2022. Njegova ulaganja počinju se isplaćivati. Tvrtka je u svom pismu investitoru rekla da je rast prihoda prvenstveno potaknut poboljšanjima u platformi za oglašavanje, kao i potražnjom za njezinim rješenjima za oglašavanje s izravnim odgovorom.
"Mislim da smo šire gledano, vidjeli smo mnogo snažnije okruženje brendova koje se odrazilo na sve naše regije u prvom kvartalu. "Derek Andersen, financijski direktor
Broj korisnika također premašio prognoze
Rast broja korisnika također je bio bolji od očekivanog. Snap je izvijestio o 422 milijuna dnevnih aktivnih korisnika (DAU) u prvom kvartalu. Što je 10% više u odnosu na prethodnu godinu i nadmašuje prosječnu procjenu analitičara od 420 milijuna, prema StreetAccountu.
U veljači je Snap najavio da će otpustiti 10% svoje globalne radne snage, odnosno oko 500 zaposlenika. Tvrtka je u četvrtak rekla da će broj zaposlenih i troškovi osoblja “umjereno rasti” do kraja godine.
Prihodi od oglašavanja u prvom su kvartalu iznosili 1,11 milijardi dolara. Snapova kategorija “Ostali prihodi”, koju prvenstveno pokreću pretplatnici na Snapchat+, dosegnula je 87 milijuna dolara. Što je povećanje od 194% u odnosu na prethodnu godinu. Snap je prijavio više od 9 milijuna Snapchat+ pretplatnika u tom razdoblju.
Iako je rast Snapa bio najbrži od ožujka 2022., još uvijek je zaostajao za rastom Mete, koja je u srijedu izvijestila o rastu od 27% u svojim rezultatima prvog kvartala boljim od očekivanih. Dionice Mete svejedno su pale nakon što je tvrtka objavila laganu prognozu i prestrašila ulagače pričama o svojim dugoročnim ulaganjima.
Za drugi kvartal, Snap očekuje prihod između 1,23 milijarde i 1,26 milijardi dolara, što je više od 1,22 milijarde dolara koliko analitičari očekuju, prema StreetAccountu.