Startup Vaeridion u budućnosti želi ponuditi male zrakoplove na struju namijenjene prijevozu na kraćim rutama. Energija za električni avion pohranjuje se u baterijama, a novootvoreni laboratorij u Holzkirchenu razvijat će bateriju dovoljnu jaku da može opskrbiti cijeli avion, a opet dovoljno laganu.
U laboratoriju, koji se nalazi u Boschovom razvojnom kampusu, Vaeridion želi izvući maksimum iz visokonaponskih baterija, koje se ugrađuju, primjerice, u kamione, prenosi Tportal.
A osnivači ovog startupa i njihovi investitori čvrsto vjeruju da će tržište električnih letjelica u budućnosti vrijediti milijarde dolara. Zemlje poput Švedske, Norveške i Danske prve su zemlje u Europi koje su propisale da zrakoplovi u domaćem prometu ubuduće moraju biti karbonski neutralni. Prema Vaeridionu, upravo je let na struju pravi odgovor na takve zahtjeve tržišta. Drugi njihov argument je da određene regije nije moguće spojiti cestom ili prugom, pa je jedina alternativa let.
No Vaeridion nije jedina tvrtka koja se bavi avionima na električni pogon. Posljednjih godina Bavarska se polako pretvara u središte napredne tehnologije. Airbus Helicopters u Donauwörthu razvija električne helikoptere, startup Lilium ima tvornicu zračnih taksija na struju na aerodromu Oberpfaffenhofen, a tvrtka Elektra Solar iz Landsberga može se pohvaliti električnim zrakoplovima s dva sjedala Elektra Trainer.