Dnevni.ba - PRELOADER

Marketing agencija na sajmu u Mostaru? Da, i to s razlogom.

12 Tra 2025


Marketing agencija na sajmu u Mostaru? Da, i to s razlogom.
CONVOCO

Kad smo odlučili da će naša agencija izlagati na najvećem sajmu u Hercegovini, pitali su nas:

"A što ćete vi tamo raditi? Prodavati web stranice?"

Iskreno? I mi smo se u jednom trenutku zapitali isto.

Jer sajmovi su puni konkretnih proizvoda: vina, sireva, strojeva, alata.

A mi – pričamo priče, izrađujemo web stranice, vodimo kampanje, gradimo brendove. Nešto što se ne može dodirnuti, odmjeriti na vagi ni ponijeti kući u vrećici.

C8(1)

Upravo zato nam je to bio izazov.

Htjeli smo vidjeti kako izgleda kad se marketing agencija makne s interneta i stane licem u lice s ljudima. Kakve probleme imaju stvarni poduzetnici u Hercegovini – i pričamo li uopće istim jezikom?

Dok su se mnogi iz naše industrije pripremali za Konverziju Social Media Day i Dane komunikacija – mi smo, eto, spremali štand za sajam u Mostaru.

Ne u maniri spektakla. Nego, onako – skromno, ali s namjerom.

C1

Da budemo prisutni tamo gdje se marketing još uvijek ne podrazumijeva, ali se osjeća da je potreban.

Evo što smo naučili:

- Ljudi ne traže „priču“. Traže rješenje. Tek kad osjete da ih razumiješ, otvoreni su za više.

- Mnogi mali brendovi nemaju problem s kvalitetom, nego s nevidljivošću. Ne zna se za njih jer nemaju strategiju, kontinuitet, prisutnost.

- Najviše interesa bilo je za konkretna pitanja poput: „Kako doći do više kupaca bez da potrošim godišnji budžet?“

Nismo „podijelili letak“. Dali smo savjet. Postavili smo prava pitanja. Ponudili iskrenu procjenu – i ljudi su to prepoznali.

Bez šarenih prezentacija.

Bez skripte.

A onda su, doduše, ipak dobili i letak.  

Na kraju dana - zbog toga smo i došli. Ne da „budemo prisutni“, nego da provjerimo ima li uopće smisla naše prisustvo na ovakvim događajima. I ima. Ali samo ako si spreman slušati više nego pričati.

Ako mene pitate, svaki sajam je vrijedna lekcija. I nije sramota priznati da si nešto napravio više zbog znatiželje nego plana. A možda baš zbog toga i rezultat bude odličan.

Iza svega toga stojimo mi – CONVOCO. Mala agencija iz Ljubuškog, koja jedan dan radi kampanje za Julius Meinl i Zeiss, a drugi "pegla kablove" na sajmu u Mostaru. I sve nam to ima smisla. Jer marketing nije stvar nastupa, nego pristupa.

Na kraju, hvala Gradu Ljubuškom i organizatorima sajma na povjerenju i podršci. Lijepo je kada lokalna zajednica prepoznaje važnost kreativnog sektora.

A ako se i ti pitaš kako svoj brend učiniti vidljivijim – bez da se izgubiš u moru oglašavanja – javi nam se. Nećemo ti ponuditi letak. Prvo - konkretan razgovor.

Biznis


LIDL

Počela izgradnja trećeg sarajevskog Lidla

Ovih dana počinje izgradnja još jednog objekta kompanije Lidl na sarajevskom području, pi&...

12 Tra 2025

MEĐUNARODNI SAJAM GOSPODARSTVA

Zatvoren Međunarodni sajam gospodarstva u Mostaru

Dvadeset i šesti međunarodni sajam gospodarstva – Mostar 2025., na kojem se predstavilo oko 800 i...

12 Tra 2025

NAFTA

Iako je planirano povećanje, američka proizvodnja nafte pada

Američki predsjednik Donald Trump već je prvog dana mandata krenuo s potezima za povećanje američ...

12 Tra 2025