Marketing agencija na sajmu u Mostaru? Da, i to s razlogom.

CONVOCO
Kad smo odlučili da će naša agencija izlagati na najvećem sajmu u Hercegovini, pitali su nas:
"A što ćete vi tamo raditi? Prodavati web stranice?"
Iskreno? I mi smo se u jednom trenutku zapitali isto.
Jer sajmovi su puni konkretnih proizvoda: vina, sireva, strojeva, alata.
A mi – pričamo priče, izrađujemo web stranice, vodimo kampanje, gradimo brendove. Nešto što se ne može dodirnuti, odmjeriti na vagi ni ponijeti kući u vrećici.
Upravo zato nam je to bio izazov.
Htjeli smo vidjeti kako izgleda kad se marketing agencija makne s interneta i stane licem u lice s ljudima. Kakve probleme imaju stvarni poduzetnici u Hercegovini – i pričamo li uopće istim jezikom?
Dok su se mnogi iz naše industrije pripremali za Konverziju Social Media Day i Dane komunikacija – mi smo, eto, spremali štand za sajam u Mostaru.
Ne u maniri spektakla. Nego, onako – skromno, ali s namjerom.
Da budemo prisutni tamo gdje se marketing još uvijek ne podrazumijeva, ali se osjeća da je potreban.
Evo što smo naučili:
- Ljudi ne traže „priču“. Traže rješenje. Tek kad osjete da ih razumiješ, otvoreni su za više.
- Mnogi mali brendovi nemaju problem s kvalitetom, nego s nevidljivošću. Ne zna se za njih jer nemaju strategiju, kontinuitet, prisutnost.
- Najviše interesa bilo je za konkretna pitanja poput: „Kako doći do više kupaca bez da potrošim godišnji budžet?“
Nismo „podijelili letak“. Dali smo savjet. Postavili smo prava pitanja. Ponudili iskrenu procjenu – i ljudi su to prepoznali.
Bez šarenih prezentacija.
Bez skripte.
A onda su, doduše, ipak dobili i letak.
Na kraju dana - zbog toga smo i došli. Ne da „budemo prisutni“, nego da provjerimo ima li uopće smisla naše prisustvo na ovakvim događajima. I ima. Ali samo ako si spreman slušati više nego pričati.
Ako mene pitate, svaki sajam je vrijedna lekcija. I nije sramota priznati da si nešto napravio više zbog znatiželje nego plana. A možda baš zbog toga i rezultat bude odličan.
Iza svega toga stojimo mi – CONVOCO. Mala agencija iz Ljubuškog, koja jedan dan radi kampanje za Julius Meinl i Zeiss, a drugi "pegla kablove" na sajmu u Mostaru. I sve nam to ima smisla. Jer marketing nije stvar nastupa, nego pristupa.
Na kraju, hvala Gradu Ljubuškom i organizatorima sajma na povjerenju i podršci. Lijepo je kada lokalna zajednica prepoznaje važnost kreativnog sektora.
A ako se i ti pitaš kako svoj brend učiniti vidljivijim – bez da se izgubiš u moru oglašavanja – javi nam se. Nećemo ti ponuditi letak. Prvo - konkretan razgovor.