Dnevni.ba - PRELOADER

Muškarci u BiH više pretražuju “barber shop” nego “pregled prostate”

1 h 43 min


Muškarci u BiH više pretražuju “barber shop” nego “pregled prostate”

Jeste li znali da muškarci u BiH više pretražuju “barber shop” nego “pregled prostate”, pokazalo je istraživanje kompanije Trivon PRO. 

U Bosni i Hercegovini se četiri do šest puta češće pretražuju pojmovi vezani za izgled i bradu nego oni koji se odnose na prostatu i rak prostate, pokazalo je istraživanje koje je proveo Trivon, oslanjajući se na podatke Google Trends-a za period od novembra 2024. do novembra 2025.godine.

Tokom Movembara, globalnog mjeseca posvećenog muškom zdravlju, ovi podaci otkrivaju kako se digitalni fokus domaćih korisnika pretežno zadržava na stiliziranju i njezi, dok teme prevencije bolesti i dalje ostaju u sjeni.

Brada “pobjeđuje” zdravlje u svim dijelovima BiH

Analiza je obuhvatila cijelu Bosnu i Hercegovinu: Federaciju BiH, Republiku Srpsku i Brčko Distrikt i otkrila gotovo identičan obrazac u svim dijelovima zemlje.

U Federaciji BiH, odnos pretraga “rak prostate” i “barbershop” iznosi 13% : 87%, dok su “prostata” i “barber” u odnosu 28% : 72%.
Najviše pretraga bilježe Sarajevo, Tuzla i Mostar, ali i u tim gradovima interes za zdravlje čini tek četvrtinu ukupnih pretraga.
U Republici Srpskoj, gdje su najaktivniji Banja Luka i Bijeljina, razlika je gotovo identična:  24–25% za zdravlje, naspram 75-76% za izgled.
Brčko Distrikt pokazuje najdrastičniji disbalans: “barbershop” čini čak 97% svih pretraga, dok “rak prostate” zauzima samo 3%.
Na listi gradova s najvećim interesom za grooming i stil nalaze se Sarajevo, Banja Luka, Tuzla, Mostar, Bijeljina i Bihać - mjesta u kojima su teme zdravlja gotovo nevidljive u pretragama.

“Brada s razlogom”

“Muškarci u BiH sve više brinu o svom izgledu, ali briga o sebi ne bi smjela stati kod ogledala. Brada je simbol stila, ali i podsjetnik da se brinemo o zdravlju, redovnim pregledima i mentalnom blagostanju,” istakao je Jasmin Hotić, direktor Trivon-a, ekskluzivnog zastupnika brenda The Shave Factory za Bosnu i Hercegovinu.

“Kampanjom "Brada s razlogom" želimo podsjetiti da pravi stil počinje odgovornošću - prema sebi i svom zdravlju”, poručio je. 

O kompaniji Trivon PRO
Trivon PRO je osnovan s misijom da tržištu ponudi najbolje svjetske brendove u segmentu profesionalne njege i opreme za frizere, berbere i salone ljepote. Kao ekskluzivni distributer renomiranih brendova, Trivon PRO spaja tradiciju, kvalitet i inovaciju, omogućavajući pristup najsavremenijim tehnologijama i tehnikama šišanja, brijanja i stiliziranja.

Grafikon1

Grafikon2

Grafikon3

Grafikon4

Grafikon5

Grafikon6

Lifestyle


Psiholog: Svi dobri partneri i partnerice trebaju znati odgovore na dva pitanja

Intimnost  u vezi ne svodi se na jednu stvar - ona je istovremeni spoj privrženosti, privlačnost...

24 Stu 2025

INTERVJU S INTEGRATIVNOM TERAPEUTKINJOM DUBRAVKOM MIJATOVIĆ

NASILJE Žene se moraju probuditi iz 'sna' zvanog žrtva, šutnja i trpljenje

Razgovarala: Antonela Marinović Musa mostar@dnevni-list.ba Međunarodni dan borbe protiv nasilja...

24 Stu 2025

ASTROLOGIJA

Horoskop za ponedjeljak: Ako možete, ostanite u krevetu. Zvijezde bi učinile isto

Evo  što zvijezde spremaju za ponedjeljak, 24. studenoga 2025. godine. OvanPosao: Energija vam ...

24 Stu 2025