Muškarci u BiH više pretražuju “barber shop” nego “pregled prostate”
Jeste li znali da muškarci u BiH više pretražuju “barber shop” nego “pregled prostate”, pokazalo je istraživanje kompanije Trivon PRO.
U Bosni i Hercegovini se četiri do šest puta češće pretražuju pojmovi vezani za izgled i bradu nego oni koji se odnose na prostatu i rak prostate, pokazalo je istraživanje koje je proveo Trivon, oslanjajući se na podatke Google Trends-a za period od novembra 2024. do novembra 2025.godine.
Tokom Movembara, globalnog mjeseca posvećenog muškom zdravlju, ovi podaci otkrivaju kako se digitalni fokus domaćih korisnika pretežno zadržava na stiliziranju i njezi, dok teme prevencije bolesti i dalje ostaju u sjeni.
Brada “pobjeđuje” zdravlje u svim dijelovima BiH
Analiza je obuhvatila cijelu Bosnu i Hercegovinu: Federaciju BiH, Republiku Srpsku i Brčko Distrikt i otkrila gotovo identičan obrazac u svim dijelovima zemlje.
U Federaciji BiH, odnos pretraga “rak prostate” i “barbershop” iznosi 13% : 87%, dok su “prostata” i “barber” u odnosu 28% : 72%.
Najviše pretraga bilježe Sarajevo, Tuzla i Mostar, ali i u tim gradovima interes za zdravlje čini tek četvrtinu ukupnih pretraga.
U Republici Srpskoj, gdje su najaktivniji Banja Luka i Bijeljina, razlika je gotovo identična: 24–25% za zdravlje, naspram 75-76% za izgled.
Brčko Distrikt pokazuje najdrastičniji disbalans: “barbershop” čini čak 97% svih pretraga, dok “rak prostate” zauzima samo 3%.
Na listi gradova s najvećim interesom za grooming i stil nalaze se Sarajevo, Banja Luka, Tuzla, Mostar, Bijeljina i Bihać - mjesta u kojima su teme zdravlja gotovo nevidljive u pretragama.
“Brada s razlogom”
“Muškarci u BiH sve više brinu o svom izgledu, ali briga o sebi ne bi smjela stati kod ogledala. Brada je simbol stila, ali i podsjetnik da se brinemo o zdravlju, redovnim pregledima i mentalnom blagostanju,” istakao je Jasmin Hotić, direktor Trivon-a, ekskluzivnog zastupnika brenda The Shave Factory za Bosnu i Hercegovinu.
“Kampanjom "Brada s razlogom" želimo podsjetiti da pravi stil počinje odgovornošću - prema sebi i svom zdravlju”, poručio je.
O kompaniji Trivon PRO
Trivon PRO je osnovan s misijom da tržištu ponudi najbolje svjetske brendove u segmentu profesionalne njege i opreme za frizere, berbere i salone ljepote. Kao ekskluzivni distributer renomiranih brendova, Trivon PRO spaja tradiciju, kvalitet i inovaciju, omogućavajući pristup najsavremenijim tehnologijama i tehnikama šišanja, brijanja i stiliziranja.





