Dnevni.ba - PRELOADER

Najavljena kampanja Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu!

28 Ožu 2024


Najavljena kampanja Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu!
Sigurnost

Uslijed zabrinjavajućih statističkih podataka o sigurnosti prometa na cestama, velikog broja žrtava i teško ozlijeđenih osoba prethodnih godina, Federalno ministarstvo prometa i komunikacija najavljuje pokretanje druge medijske kampanje pod nazivom "Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu!". To je ujedno bio povod današnje konferencije za medije u zgradi Vlade Federacije Bosne i Hercegovine u Sarajevu.
Vođeni pozitivnim rezultatima prethodne kampanje, djelujući kao pokretač, Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je, u okviru vlastitog resora, prepoznalo vrijedne nositelje društvene odgovornosti i osjetljivosti - BH Telecom, HT Eronet i JP Autoceste Federacije BiH, kao ključne partnere u ostvarenju ove inicijative.

Cilj ove inicijative, usklađene s općim javnim interesom, jest smanjenje korištenja mobilnih uređaja tijekom vožnje, što će posljedično rezultirati smanjenjem broja prometnih nesreća i ozljeda.

Načelnik Jedinice za sigurnost prometa u Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija Tomislav Bojić izjavio je da su podaci o  sigurnosti prometa na cestama BiH porazni, kao i statistika zemalja iz EU-a te da je korištenje mobitela tijekom vožnje, jedan od vodećih uzroka prometnih nesreća.

"HT Eronet i ove je godine, zajedno s partnerima, dio kampanje kojom ponovno svi zajedno želimo upozoriti i skrenuti pozornost na opasnost korištenja mobitela tijekom vožnje. I ne samo to. Želimo ukazati i na posljedice koje sa sobom nosi općenito uporaba mobitela kod sudionika u prometu, primjerice kod pješaka dok prelaze cestu, što je osobito izraženo među mladima.

Svi sudionici u prometu, bilo vozači bilo pješaci, moraju biti svjesni rizika koji sa sobom nosi nepažnja prouzročena korištenjem mobitela. Kampanju planiramo predstaviti i na Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru, a u suradnji s Federalnim ministarstvom prometa i županijskim MUP-om i na platou ispred Mepas Malla u Mostaru", kazala je rukovoditeljica Odjela za korporativne komunikacije HT Eroneta Misijana Brkić-Milinković.

Stop mobitelima 1

"Ove godine će fokus komunikacije biti na targetiranju mlađe populacije, koja, prema istraživanjima, najviše koristi mobilni telefon za vrijeme vožnje, a također ćemo, u suradnji s Autocestama FBiH, dijeliti promo materijal na ulaznim rampama jer vjerujemo da značajan broj mladih koristi mobilni uređaj i snima vožnju pri velikim brzinama", izjavila je Nađa Lutvikadić Fočo, rukovoditeljica Sektora za upravljanje promocijom u BH Telecomu.

Kampanja „Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu!“ počinje u utorak, 2. travnja 2024. godine. Taj je datum simbolično odabran budući da je 3. travnja 1973. godine obavljen prvi poziv mobitelom, što predstavlja prekretnicu kako u svakodnevnom životu tako i u prometu. Kampanja će trajati do 30. travnja 2024. godine, a HT Eronet, BH Telecom i JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine će, u sklopu svojih promotivnih aktivnosti, poticati svijest sudionika u prometu o neprihvatljivosti korištenja mobilnih uređaja tijekom vožnje.

Nadležna ministarstva unutarnjih poslova (MUP-ovi) u županijama, kao ključna karika u lancu sigurnosti prometa na cestama, dosljedno će provoditi aktivnosti u skladu sa Zakonom o sigurnosti prometa na cestama u Bosni i Hercegovini. Njihov neosporni doprinos proizlazi iz redovnih aktivnosti usmjerenih na unaprjeđenje sigurnosti u prometu, čime se kontinuirano radi na stvaranju sigurnijeg prometnog okruženja za sve sudionike.

Koncept društvenog marketinga, koji je koncipiran sredinom sedamdesetih godina, potvrdio se kao učinkovita strategija za suzbijanje nepoželjnog ponašanja sudionika u prometu te predstavlja ključni čimbenik u poboljšanju sigurnosti cestovnog prometa, kako u smislu preveniranja uzroka prometnih nesreća tako i u smanjenju njihovih posljedica.

Ovom prigodom pozivamo vas da postanete promjena koju želite vidjeti na cestama!

Biznis


MLADI U KINI

Mladi u Kini plaćaju za “lažni posao” kako bi održali radnu rutinu

U Kini se pojavio neobičan trend među nezaposlenim mladima. Sve više njih plaća tvrtkama kako bi ...

2 h 40 min

BAKAR

Deficit bakra zbog potreba data centara mogao bi da dosegnuti šest miliona tona do 2035.

Robusna rastuća potražnja za potrebe data centara očekuje se da će ubrzati mogući nedostatak ponu...

2 h 52 min

LUKSUZNI BRENDOVI

Promjena paradigme: Luksuzni brendovi okreću se najbogatijima

Globalno tržište luksuznih proizvoda i usluga zabilježilo je prošle godine pad od jedan posto. To...

3 h 8 min