TikTok ili YouTube u službi potrage za radnom snagom – evo kako
TikTok
Ako se radna mjesta ne popune, kompanije će morati početi brinuti o povećanom odlasku zaposlenika zbog preopterećenosti i izgaranja. Potraga za radnom snagom postat će sve zahtjevnija. Nedostatak potrebnog talenta utjecat će i na inovativnost u kompanijama. Pored toga na zadovoljstvo klijenata što mogu biti učinci na dulji rok koji prigušuju uspješno poslovanje.
Posljedica je da kompanije moraju pojačati napore u potrazi za radnom snagom, kako bi našli ljude za nepopunjena radna mjesta. Ima više načina kako se to može postići, od većih plaća i benefita do jačanja brenda poslodavca. No, najvažnija stvar koju kompanije sada mogu učiniti je fokusirati se na poboljšanje iskustva osoba koje su u potrazi za poslom.
Stranice s poslovnim oglasima moraju biti suvremene
Možda nije iznenađenje da tome kompanije nisu puno godina posvećivale pozornost. Tako postoje web stranice s ponudama poslova za koje se čini da nisu redizajnirane unazad 20 godina.
S obzirom da su te stranice obično prve s kojima se suoči tražitelj posla kada gleda ponudu neke kompanije, one bi morale biti redovno ažurirane i oblikovane na način koji moderni posloprimac očekuje.
Prema istraživanju iz prošle godine koju je provela kompanija za pronalaženje talenata HireClix, ljudi koji traže posao to čine podjednako koristeći mobilne telefone i kompjutere. To znači da je mobilna verzija web stranice s poslovima nužnost. Istraživanje je također otkrilo da su Indeed i Linkedin trenutačno najvažnije platforme za potragu za poslom. Kompanije bi morale povesti računa da se i na njima nađu aktualne informacije o tome koji se poslovi nude. Pored toga, zašto bi baš ta određena kompanija trebala biti najbolji odabir.
Kako bi stvorili što bolje iskustvo za tražitelje posla preporuka je da oni koji se bave ljudskim potencijalima sami prođu proces prijave kao da su kandidati za posao. To može otkriti neke od neuočenih detalja koji mogu odvratiti potencijalne zaposlenike.
Jedan od zaključaka istraživanja je da dug proces apliciranja odbija 35 posto ljudi koji traže posao. Na konkurentnom tržištu rada ta brojka može samo rasti.
Ova bi godina mogla donijeti još više izazova kad je riječ o privlačenju novih talenata i o potrebi da se popune radna mjesta u različitim sektorima. Ovo otvara i nove mogućnosti za poslodavce koji su spremni na inovativnost u zapošljavanju.
Važnost TikTok-a i YouTube-a
Primjerice, poslodavci koji žele investirati u video sadržaj imat će velike koristi. Takav sadržaj može tražitelju posla pružiti uvid u radnu kulturu tvrtke i njezine svakodnevne aktivnosti. Kandidati sada traže takav tip sadržaja zbog čega bi YouTube i TikTok mogli biti jednako važni za zapošljavanje kao platforma Indeed. Važnost Instagrama i Facebooka će u tom smislu također rasti.
Video sadržaj može pripomoći stvaranju doživljaja i povećanju broju osoba koji osjete emocionalnu povezanost s mogućim poslodavcem.
Bez obzira koji se načini budu koristili za privlačenje talenta posve je jasno da će tu bitku dobiti oni koji sada investiraju u poboljšanje doživljaja pri traženju posla, piše Financa.