Zrinjski: Za iznenađenje na Cipru tražit će se i iznenađujuća taktika

22 Ruj 2020


Zrinjski: Za iznenađenje na Cipru tražit će se i iznenađujuća taktika

Zrinjski je prvi bh. klub u povijesti koji je dvije sezone u nizu uspio eliminirati dva kluba u europskim natjecanjima! Zanimljiv je to podatak, podatak koji govori o europskom napretku mostarskog premijerligaša, ali smiju li navijači sanjati više od toga? Smiju li sanjati skok u play off rundu Europske lige?

Bh. klubovi u Europi nisu baš sila koju mnogi priznaju, pribojavaju je se, ali malo po malo, mic po mic - Zrinjski ostavlja svoj trag. Prošle je sezone izbacio nizozemski Utrecht što je bila prvoklasna senzacija, ove je Slovencima, Olimpiji, objasnio da se i kod nas igra ozbiljan nogomet. Sve je to divno-krasno, ali zar nam je tu kraj? Možemo li ipak nešto više? Logično, idući skok bi bio – u doigravanje za skupine. Zrinjski ovog četvrtka ima tu priliku i ne bi se trebao unaprijed predati. Ne bi imalo smisla.

APOEL uvezao tri pobjede  

Zrinjski je između Olimpije i APOEL-a odmarao, derbi sa Širokim je odgođen, sve ne bi li se Žižovoćeva momčad što bolje spremila za Cipar. Već to dovoljno govori o odlučnosti Mostaraca da pokušaju izboriti plasman u doigravanje. Ozbiljni su, u to nema sumnje, ali ozbiljan je i rival.
Evo, recimo, APOEL je za vikend uvezao treću pobjedu – na gostovanju kod Paralimnija slavio je 2:0 (strijelac bio Norvežanin Ghayas Zahid u 2. i 73. minuti). Prethodno je minimalno u prvenstvu srušio AEL, zatim i kazahstanski Kaisar u Europskoj ligi (4:1) i tako došao na pobjedu od četiri vezane, koliko ih ima Zrinjski (Sloboda, Differdange, Mladost, Olimpija). Dakle, ide ih u zadnje vrijeme, što samo podcrtava istaknutu ulogu favorita, no je li ona veća ili manja u okviru 90 minuta? Drugim riječima, koliko će Zrinjski biti u stanju iskoristiti činjenicu da neće biti uzvrata u kojem bi im favorit na osnovu iskustva iz prve utakmice mogao zapapriti?

Iznenađenje je ključna riječ

Realno bi bilo za očekivati da se Zrinjski na Cipru malo više zatvori i čeka priliku iz kontri, da zaigra s jednim blokom u sredini, ali opet – kako bi to iznenadilo APOEL? Dakle, trebalo bi nastaviti sa 4-2-3-1 sustavom kojeg igra i APOEL? Moguće. Jer recimo Kaisar je pokušao sa 4-4-2, koji na oko, onako na prvu, djeluje kao sigurnija opcija, ali jasno je da je takva postavka ujedno i ograničavajuća, da je iz nje teže izvući kvalitetnu igru u oba smjera. Sustav 4-2-3-1 je vjerojatno prilagodljiviji, ali to sigurno ovisi i o kadru – u kojoj mjeri može pratiti zamisli struke.
Dakle, ovdje će biti ključno premostiti jaz između želja i mogućnosti. Po mogućnosti naći se negdje u sredini. Ali ako bi se išlo na iznenađenje, što je možda ključna riječ u ovoj priči, vjerojatno bi Žižović trebao ostati pri dosadašnjoj viziji.



DNEVNI


U novom broju donosimo

Novi broj

07 Tra 2025

U novom broju donosimo

Novi broj

05 Tra 2025

U novom broju donosimo

Novi broj

04 Tra 2025

Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće zbog poboljšanja vašeg iskustva korištenja stranice. Od ovih kolačića, oni karakterizirani kao nužni se spremaju u vaš Internet preglednik pošto su ključni za korištenje osnovnih funkcionalnosti stranice. Koristimo i kolačiće trećih strana koji nam pomažu kod analize i razumijevanja načina na koji koristite naše stranice. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem Internet pregledniku samo s vašom dozvolom. Također, imate mogućnost onemogućavanja korištenja ovih kolačića. Onemogućavanje ovih kolačića može utjecati na iskustvo korištenja naših stranica.

Uvijek omogućeno

Nužni kolačići su potrebni kako bi stranica mogla normalno funkcionirati. Ovi anonimni kolačići osiguravaju osnovnu funkcionalnost i sigurnosne značajke stranice.

Funkcionalni kolačići pomažu u korištenju određenih funkcija stranice kao što su dijeljenje sadržaja stranica na društvenim mrežama, prikupljanje povratnih informacija i ostalih funkcija trećih strana.

Kolačići performansi se koriste za razumijevanje i analizu indeksa performansi stranice što pomaže kod pružanja boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Analitički kolačići se koriste kako bi razumjeli interakciju posjetitelja sa stranicama. Ovi kolačići pružaju informacije za mjerenje broja posjetitelja, izvora prometa stranice

Ostali nekategorizirani kolačići su kolačići koji se trenutno analiziraju i još im nije dodijeljena kategorija.

Marketinški kolačići se koriste kako bi se posjetiteljima pružili relevantni oglasi i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje web stranica i prikupljaju informacije kako bi pružili prilagođene oglase.