Apple priprema strategiju diverzifikacije: Ovisnost o iPhoneu dolazi do kraja

15 Stu 2024


Apple priprema strategiju diverzifikacije: Ovisnost o iPhoneu dolazi do kraja
Apple

Apple se suočava s izazovom smanjenja ovisnosti o prodaji iPhonea, koji je do sada bio glavni izvor profita. Kompanija se priprema za budućnost u kojoj će prihodi dolaziti iz različitih izvora, a ne samo iz prodaje svojih telefona. Prema nedavnim informacijama iz Applea, njihovi proizvodi vjerojatno neće imati tako visoke marže kao iPhone u budućnosti. Također, uspjeh tvrtke u nadolazećim godinama neće ovisiti o jednom uređaju, već o različitim proizvodima.

U posljednjim godinama, Apple je proširio svoj portfelj uređaja i uveo nove proizvode, uključujući VR uređaj Vision Pro. Iako je početna prodaja bila ispod očekivanja, Apple već razmatra razvoj novih modela. To uključuje nasljednike sadašnjeg snažnog hardvera, jeftinije modele i pametne naočale.

Kućne nadzorne kamere kao novi, veliki podvig
Osim toga, prema izvještajima analitičara Ming-Chija Kua, Apple se okreće novom tržištu kućnih nadzornih kamera. Ovaj segment trebala bi ojačati njihovu ponudu u okviru smart home uređaja.

Prema Kuu, globalna isporuka nadzornih kamera trenutno iznosi između 30 i 40 milijuna, a Appleov cilj je isporuka više od deset milijuna kamera godišnje. Planiraju početi s masovnom proizvodnjom Appleovih kamera do 2026. godine. U odnosu na konkurenciju, Apple bi mogao imati prednost u integraciji kamera s postojećim ekosustavom uređaja i AI tehnologijom. Također, Siri i Apple Intelligence mogli bi dodatno unaprijediti korisničko iskustvo s njihovim kamerama. Za proizvodnju kamera bit će zadužena kineska tvrtka Goertek.

Kuo je također objavio planove za AirPods slušalice, koji uključuju integraciju novih zdravstvenih funkcija, slično onima na Apple Watchu. Takvi dodaci mogli bi pomoći povećanju prodaje slušalica. Očekuje se da će Apple u 2026. godini prodati između 65 i 68 milijuna AirPodsa, što je značajan porast u odnosu na 48 milijuna prodanih prošle godine. Ovi koraci pokazuju Appleovu strategiju diverzifikacije, prenosi Zimo Dnevnik.

Kombinacija novih uređaja poput nadzornih kamera, slušalica, VR uređaja i pametnih naočala oslikava dugoročnu strategiju Applea. Kompanija se ne oslanja više samo na iPhone kao jedini izvor prihoda, već traži više izvora kako bi nadoknadila eventualni pad u prodaji svojih telefona. Prošireni portfelj uređaja i integracija s postojećim ekosustavom omogućuju Appleu da se pripremi za izazove budućnosti.

TEHNOLOGIJA


BUDUĆNOST BEZ PAMETNIH TELEFONA

Zuckerberg i Musk najavili kraj ere smartfona. Zamjena vam se možda neće svidjeti

Pametne telefone ćemo, kažu tehnološki milijarderi, koristiti najkasnije do 2030. godine. ...

07 Tra 2025

MICROSOFT

Microsoft slavi 50 godina: Povijest uspjeha i izazova

Microsoft, jedna od najpoznatijih tehnoloških tvrtki na svijetu, ove godine slavi 50 godina posto...

05 Tra 2025

APPLE ZDRAVLJE

Apple stvara osobnog “AI doktora” u novoj verziji aplikacije Zdravlje

Apple sve više ulaže u umjetnu inteligenciju i njenu primjenu u svojim uređajima. S najnovijom ve...

04 Tra 2025

Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće zbog poboljšanja vašeg iskustva korištenja stranice. Od ovih kolačića, oni karakterizirani kao nužni se spremaju u vaš Internet preglednik pošto su ključni za korištenje osnovnih funkcionalnosti stranice. Koristimo i kolačiće trećih strana koji nam pomažu kod analize i razumijevanja načina na koji koristite naše stranice. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem Internet pregledniku samo s vašom dozvolom. Također, imate mogućnost onemogućavanja korištenja ovih kolačića. Onemogućavanje ovih kolačića može utjecati na iskustvo korištenja naših stranica.

Uvijek omogućeno

Nužni kolačići su potrebni kako bi stranica mogla normalno funkcionirati. Ovi anonimni kolačići osiguravaju osnovnu funkcionalnost i sigurnosne značajke stranice.

Funkcionalni kolačići pomažu u korištenju određenih funkcija stranice kao što su dijeljenje sadržaja stranica na društvenim mrežama, prikupljanje povratnih informacija i ostalih funkcija trećih strana.

Kolačići performansi se koriste za razumijevanje i analizu indeksa performansi stranice što pomaže kod pružanja boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Analitički kolačići se koriste kako bi razumjeli interakciju posjetitelja sa stranicama. Ovi kolačići pružaju informacije za mjerenje broja posjetitelja, izvora prometa stranice

Ostali nekategorizirani kolačići su kolačići koji se trenutno analiziraju i još im nije dodijeljena kategorija.

Marketinški kolačići se koriste kako bi se posjetiteljima pružili relevantni oglasi i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje web stranica i prikupljaju informacije kako bi pružili prilagođene oglase.