Apple ulazi u utrku za prava na Formulu 1

Apple
Apple je u pregovorima za kupnju prava na prijenos Formule 1 u SAD-u nakon isteka sadašnjeg ugovora iduće godine. Ova informacija dolazi u trenutku velikog uspjeha Appleovog filma o Formuli 1, u kojem glavnu ulogu tumači Brad Pitt. Film je u prvih deset dana prikazivanja ostvario impresivnih 293 milijuna dolara prihoda.
Apple se tako priprema za konkurenciju s trenutnim nositeljem prava, ESPN-om, koji je u vlasništvu Disneya. ESPN drži ekskluzivnu opciju za produženje prava na prijenos Formule 1 do 2026. godine. No, iz izvora bliskih pregovorima navodi se da je Apple vrlo ozbiljan kandidat za preuzimanje tog prava.
Uz Apple, u igri je i Netflix, koji je svojom popularnom serijom “Formula 1: Drive to Survive” značajno doprinio rastu popularnosti sporta u Americi. Netflix također ima ambiciju preuzeti prijenos prava od 2026., čim istekne ESPN-ova opcija.
Važno je naglasiti da ni Apple ni Formula 1 još nisu dali službeni komentar o ovim pregovorima. U svakom slučaju, promjena nositelja prava u SAD-u može donijeti nove izazove i prilike za gledatelje i sponzore.
Ova situacija pokazuje kako se velikani tehnologije sve više uključuju u sportski prijenos i produkciju, prenosi Biznis.
Appleov ulazak u svijet Formule 1 mogao bi značiti dodatnu digitalnu i streaming inovaciju za gledatelje. S druge strane, borba između tradicionalnih i novih medija dodatno mijenja krajolik sportske televizije u SAD-u.
U svakom slučaju, ova tržišna utakmica za prava na Formulu 1 pokazuje koliko je sport postao važan segment poslovanja velikih kompanija. Bit će zanimljivo pratiti kako će se situacija razvijati u narednim mjesecima...