Lojalni kupci luksuznih brendova na udaru: hakirani podaci milijuna kupaca

Gucci
Jedan od najvećih hakerskih napada u svijetu mode potresao je luksuzne brendove. BBC otkriva da su ukradeni osobni podaci milijuna kupaca Guccija, Balenciage i Alexandera McQueena. Hakerska skupina “Shiny Hunters” tvrdi da ima podatke povezane sa 7,4 milijuna e-mail adresa, dok Kering uvjerava da financijske informacije nisu bile kompromitirane.
Hakeri su ukrali privatne podatke potencijalno milijuna kupaca luksuznih brendova Gucci, Balenciaga i Alexander McQueen, izvijestio je BBC.
Njihova francuska matična tvrtka Kering potvrdila je napad, ali nije rekla koji su brendovi pogođeni.
Tvrtka je izjavila da je u lipnju otkrila da je “neovlaštena treća strana imala privremeni pristup njihovim sustavima i dobila ograničenu količinu podataka o kupcima iz nekih njihovih domova”. Napad je dio šireg trenda koji je ove godine pogodio luksuzne brendove i maloprodaju.
Cartier, u vlasništvu Richemonta, kao i neki brendovi LVMH-a, također su bili mete prije. Hongkonško nadzorno tijelo za privatnost izjavilo je u srpnju da istražuje curenje podataka 419.000 kupaca Louis Vuittona.
Prema BBC-ju, ukradeni podaci uključuju imena, adrese e-pošte, telefonske brojeve, fizičke adrese i ukupne iznose potrošnje u trgovinama.
Kering je naglasio da financijske informacije poput brojeva kreditnih kartica i bankovnih računa nisu bile kompromitirane.
Hakeri, koji su se predstavili kao “Shiny Hunters”, tvrde da su podaci povezani s čak 7,4 milijuna jedinstvenih adresa e-pošte.
Kering je rekao da su brendovi odmah obavijestili nadležne vlasti i kupce, u skladu s lokalnim propisima. Nije precizirao koje su zemlje pogođene, piše Investitor.