Dnevni.ba - PRELOADER

Može li glasovna društvena mreža ugroziti Facebook, Instagram i TikTok?

17 Tra 2024


Može li glasovna društvena mreža ugroziti Facebook, Instagram i TikTok?
Aplikacija je u potpunosti fokusirana oko glasa

Aplikacija je u potpunosti fokusirana oko glasa, a izgovorene riječi automatski se pretvaraju u tekst.

Ima li na prenapučenom tržištu društvenih mreža mjesta za još jednu, malo drukčiju aplikaciju? Trenutačno imamo aplikacije koje su dominantno tekstualne, imamo aplikacije i mreže za fotografije i video, a AirChat je fokusiran na - glas. Iako su tijekom pandemije predstavljene aplikacije u kojima je dominantan način konverzacije glasovni (sjetite se Clubhousea), one ipak nisu zaživjele i privukle dovoljan broj korisnika, prenosi Zimo. 

Ekipa koja stoji iza AirChata, a riječ je o investitoru Navalu Ravikantu i jednom od bivših direktora u Tinderu Brianu Norgardu, vjeruje kako postoji tržište za aplikacije usmjerene na glasovnu komunikaciju.

Oni smatraju kako je glas puno intimniji medij u odnosu na tekstualnu komunikaciju te se tako može prenijeti strast u porukama, za razliku od običnog teksta: Ljudi su stvoreni da se slažu s drugim ljudima, a to samo zahtjeva prirodni glas, objasnio je Ravikant

Sama aplikacija izgledom i sučeljem slična je brojnim postojećim društvenim mrežama. Korisnici mogu objavljivati sadržaj, pratiti druge korisnike, lajkati njihov sadržaj i slično te mogu slati direktne poruke drugim korisnicima aplikacije. No umjesto tekstualnog upisa, u fokusu je glas tako da je objavu potrebno izgovoriti, a korisnici će je na AirChatu moći poslušati, ali i - pročitati. Naime, aplikacija će automatski pretvarati govor u tekst za situacije u kojima ne želite ili ne možete slušati poruke drugih korisnika. No poanta je da ih ne možete napisati, već samo izgovoriti.

Ova je aplikacija prvotno predstavljena krajem prošle godine, a nedavno je redizajnirana te je dostupna za korisnike Androida i Appleovih telefona, no samo one koji imaju pozivnicu. Broj njenih korisnika konstantno raste i bit će zanimljivo vidjeti koliko će je korisnika nastaviti koristiti, a tko će je samo isprobati i onda izbrisati s uređaja, pri čemu ponovno treba podsjetiti na Clubhouse koji je jedno vrijeme bio iznimno tražena aplikacija, a danas je skoro više nitko ne spominje.

Također, na stranici Fast Company podsjećaju i na konkurente koji su se pojavili nakon Muskova preuzimanja Twittera. Iako su imali veliku medijsku praćenost te iako su mnogi korisnici Twittera, tj. sadašnje platforme X najavili da odustaju od te društvene mreže i namjeravaju se okrenuti nekim alternativnim rješenjima, Mastodon je početkom godine imao samo 1,5 milijuna aktivnih mjesečnih korisnika, dok su brojke Blueskya Jacka Dorseya malo bolje i iznose oko 2 milijuna korisnika, piše Fast Company.
 

 

TEHNOLOGIJA


GORILA

Zoološki vrtovi su zabrinuti: Gorile su se navukle na videozapise na mobitelima

Čuvari zooloških vrtova imaju problem s gorilama te su za njih uveli nova pravila: ograničavanje ...

26 Srp 2024

TEHNOLOŠKI SEKTOR

Tehnološki milijarderi još ne mogu graditi svoj tajni grad

Tehnološki milijarderi će morati sačekati minimalno dvije godine kako izgradili svoj grad ...

24 Srp 2024

NVIDIA

Nvidia radi na novoj verziji AI čipova za kinesko tržište

Nova verzija AI čipova za kinesko tržište na kojima radi Nvidia bila bi usklađena s trenutnim ame...

23 Srp 2024